søndag 6. april 2014

FOTO I INTERIØRET


Reposter disse bildene fra et tidligere innlegg for å bli med i NIB (norske interiørblogger) sin utfordring for april, nemlig "foto i interiøret". Bildene er fra vårt soverom, der vi har to nydelige bilder (syns VI selvsagt!) stående på hyllen over sengen vår. Det er foto som jeg har tatt selv, av våre to håpefulle som prøver mine "bestefarsbiller" med ordentlig tykk innfatning. Jeg syns det er utrolig koselig å ha disse bildene fremme - jeg husker så godt den dagen de ble tatt, akkurat hvor gamle de var, hva de hadde på seg, hvordan vi tøyset med brillene og lo, og lo og lo. Blir varm i hjertet her jeg sitter og tenker på disse to søtingene som sover i sengene sine på loftet nå. :) 

Håper du har hatt en god helg, og at du får en fin start på uken! 

PS: Tusen hjertelig takk for alle tilbakemeldinger og kommentarer, både på blogg og på Insta om Spidermanbursdagen! Gøy at jeg kan være til inspirasjon og dele tips! :) 

6 kommentarer:

  1. Så flott bilde & så artige bilder på hyllen!
    Lykke til :-)

    SvarSlett
  2. Jeg er helt enig i at det er nydelige bilder! Jeg syns ofte foto kan bli et for "skarpt" og alvorlig medie, og mangle glimt i øyet, men det gjør absolutt ikke bildene dine. Love it!

    SvarSlett
  3. Så fint og koselig bidrag! Masse lykke til! Klem Ann Elin

    SvarSlett
  4. Å så koselig med sånne minner!

    SvarSlett
  5. Så herlig:))
    Og det er det aller beste med favorittbildene!
    At man husker så mange detaljer ♥

    SvarSlett
  6. Jeg bare digger de kule bildene av barna dine! :)
    De er jo bare supersøte!
    Fin onsdagskveld til deg kjære du!
    klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki