onsdag 16. april 2014

PÅSKESTEMNING


Ikke så mye påskestemning i huset eller på bloggen før påske, jeg har rett og slett ikke fått tid til å ordne så mye. Ikke en eneste påskelilje har jeg kjøpt i år! (Bildene ovenfor er fra i fjor.) :) Selv om jeg ikke har fått ordnet så mye til påske, er det superfint å se på Pinterest etter fin påskeinspirasjon, min tavle kan du finne her. Hva med å lage enkle glitteregg? Eller egg med bart? Egg kan også brukes som vase til fine vårblomsterHåper du har hatt en god påske så langt! 

4 kommentarer:

  1. I love to see some colours, while in other Blogs everything is only black and White :-( Very nice decoration ! Have a happy Easter, Barbara

    SvarSlett
  2. herlig grønn farge, kjekt å se den skåla i andre farger enn svart og hvitt . god påske :-)

    SvarSlett
  3. God stemning hos deg! Påskeliljene passet godt sammen med den herlige grønnfargen!:) God påske!

    SvarSlett
  4. Herlige farger, og deilig stemning :)) ♥

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki