mandag 28. april 2014

CLOVER CANDY PINK


Dagene flyr! Vi nyter varme, lyse ettermiddager, og denne helgen har det vært fantastisk sommervær her på østandet! Dessverre blir det lite tid til blogging, ser flere andre bloggere skriver det samme. Og kanskje er det færre som får lest blogger også? :) 

Dette brettet fra Johanna B er jeg så glad i, og det passet så fint sammen med Pantone-postkortet mitt! Brettet er supert til servering av for eksempel frokost til en person, og barna er veldig glad i å bruke det når de leker café. :) 

(Innlegget er ikke sponset, jeg bare er veldig glad  disse kløverne! :)) 

4 kommentarer:

  1. Jeg følger henne på IG, liker brettene hennes veldig godt.

    SvarSlett
  2. Så fint brett! Og fargen er jo så nydelig & sommerlig.
    Nyt dagen
    Christinaklem ♥

    SvarSlett
  3. Det er jo bare så lekkert det brettet! :) Ja, vi må jo nyte fineværet når det først er her! ;) Ønsker deg en fin dag!
    klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki