fredag 20. mars 2015

ANGRY BIRDS PÅSKEEGG


Siden det ikke er de store påskeforberedelsene her i gården (både grunnet lite overskudd, at vi reiser bort i påsken, og at mellomstemann har bursdag i påskeuken og vi heller pynter til det) viser jeg noen påskebilder fra tidligere frem mot påske. Her er et enkelt påskeegg som jeg har "pimpet"! Jeg brukte bare ting jeg hadde liggende: Egget hadde jeg fra før, et grønt egg uten dekor kjøpt på Åhlens for noen år siden. Jeg tegnet mønsteret med tusj på en hvit serviett, klippet ut og limte på! Jeg måtte male på mer farge til slutt, fordi jeg syns limen skinte litt for mye gjennom noen steder. Jeg lakket over med et strøk decoupage til slutt, så ikke fargen skal smitte av. Kanskje du har noen gamle påskeegg som trenger oppfrisking? Tegn mønsteret du ønsker med tusj på en serviett og lim i vei! Flere påsketips kan du se på min inspirasjonstavle på Pinterest ved å klikke her

Pynter du mye frem mot påske? Og er påsken din gul, eller andre farger? :) Ønsker alle som er innom en god helg! 

PS: Tusen takk for all medfølelse, gode ord, tips og råd etter forrige post om minstemor! Det varmer et slitent mamma-hjerte! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki