søndag 26. april 2015

JENTEROM


Nytt interiørinnlegg i dag! :) Endelig har jeg fått tatt noen flere interiørbilder her hjemme, av jenterommet! Eldstejenta har fått det største av barnerommene, ettersom hun kanskje kommer til å dele rom med lillesøster etterhvert. Noe gjenstår å gjøre på dette rommet også, som for eksempel gulvlister, men jeg klarte ikke vente lenger med å vise bilder herfra! :) 

Det er en god blanding av gammelt og nytt på dette rommet. Sengen, sengehimmelen og reolen under vinduet er fra IKEA. Skuffeseksjonen og den rosa stolen er gamle møbler som jeg har pusset opp. Det rosa skapet og den lille kaninlampen er kjøpt på butikken 13tretten.   Dukkehuset har Bestefar laget spesielt til jenta vår - finnes ikke maken i verden! Du kan se mer av dukkehuset i et gammelt innlegg her

Vi har holdt veggene helt hvite (fargen heter klassisk hvit) bortsett fra et lilla felt i hjørnet - vi er veldig fornøyde med slik det ble! Ideen fikk jeg fra et bilde jeg fant på Pinterest, se inspirasjonsinnlegget herPasselig lekent for et barnerom syns vi!

6 kommentarer:

  1. Åå, jeg liker det! Skikkelig! Så fint med den malte veggen "skrå" og ikke ha hver vegg forskjellig/lik liksom.

    SvarSlett
  2. Tusen takk Vigdis! Ja - morsomt å gjøre noe litt annerledes! :) Ønsker deg en fortsatt god uke!

    SvarSlett
  3. this rabbit is so cute!! and the pastel atmosphere so sweet...

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so much! The rabbit is adorable, and perfect for a night light for the kids. :)

      Slett
  4. Flotte bilder av rommene og det øvrige innenfra...

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! :) Ikke så ryddig til vanlig som på disse bildene, men vi er veldig fornøyde med slik det har blitt!

      Slett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki