søndag 12. april 2015

FREMGANG


Kontrollen på sykehuset i går med tanke på Mias vekt og mulig refluks gikk veldig fint - heldigvis! Legen der syns Mia hadde en god utvikling, - hun smilte, pratet og strålte som ei sol da vi var der. :) 
Legen syns ikke vektkurven var urovekkende - og det er jo supert for en bekymret mor å høre! Da vi i tillegg fortalte at ting hadde blitt litt bedre de siste ukene syns han vi skulle avvente videre utredning. Og det er vi glade for! Godt å slippe ubehagelige undersøkelser når ting er på vei oppover. Han sa vi kunne gi litt Gaviscon som fås reseptfritt på apoteket for å se om det kunne hjelpe, eventuelt kunne jeg kutte ut melk i min diett for å se om det hadde noen sammenheng. Vi er uansett glade for god oppfølging og for at det går bedre med Mia! 

Måtte vise dette søte settet som Mia fikk i gave fra kollegaene på jobben min! Så søt kanin på bodyen, og nusselig hårbånd som fulgte med! Og rysjene på buksa da - jeg er ikke så veldig opptatt av å pynte gulljenta vår - men denne syns jeg er både passelig praktisk og veldig fin! :) 

1 kommentar:

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki