fredag 3. april 2015

PÅSKELUNSJ


Gult er en herlig påskefarge syns jeg, det skal liksom være litt gult i påsken hos oss. :) Nå nyter vi late dager hos Farmor og Farfar! Vi har bare tatt det med ro og slappet av. Barna har fått vært ute og lekt litt, både med ball, på lekeplass og i akebakken. Vi har også snakket om hvorfor vi feirer påske, og sett på denne animasjonsfilmen som forklarer påskebudskapet på en forståelig måte for barn. Et godt utgangspunkt for å snakke sammen syns jeg. Filmen er laget for Superblink.no, som er en kristen medieklubb for barn. 

Mia har sovet gode strekk for seg selv i vognen eller i egen seng, så det har blitt mye bedre de siste dagene! Vi har avtale om ny veiing på onsdag etter påske, så det blir spennende å se utviklingen da.

I morgen har vi planer om en tur til Trysil! Det går rykter om at svoger og svigerinne har laget ski-rebusløp for barna der oppe, så det blir stor stas! Mia har vært veldig grei å ha med på litt lengre bilturer, så vi drar opp alle sammen.  

Ellers har jeg (endelig) kommet meg på Snapchat! Søk opp "kikkisplanet" om du vil følge meg der og se hverdagsglimt fra oss i påsken! :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki