fredag 10. april 2015

NYTT KJØKKEN

Hverdagen tok oss jammen med storm - denne uken har bare flydd avgårde! Deilig vårvær har vi hatt, så i morgen må vi ut å kjøpe joggesko til barna. :)
  
 
Før påske fikk jeg tatt noen bilder av kjøkkenet vårt som jeg tenkte jeg skulle vise! Vi er så fornøyde med sånn det har blitt, vi liker kontrasten mellom det sorte og hvite, og at det ikke er noen overskap.


Til venstre for der disse bildene er tatt har vi en vegg med hvite høyskap og integrert kjøleskap og fryseskap pluss ovn og dampovn/mikro. Får legge ut bilde av det senere! Kjøkkenet har masse benkeplass, og vi har en ekstra bred benkeplate ut mot spisebordet der barna kan sitte å gjøre lekser for eksempel. Tipp topp! Vi er veldig fornøyde med at det er en så åpen løsning, koselig å kunne være sosial med gjester når man lager mat. Kjøkkenet er fra IKEA. De sorte frontene heter Tingsryd og de hvite vi har på høtskapene er Veddinge hvit. Benkeplaten er også IKEA sin som de kaller "Personlig" og er tilpasset på mål. Gulvet er fra Timberwise - et fantastisk miljøvennlig gulv uten skadelig avgassning som jeg var så heldig å vinne i en konkurranse på Instagram. Helt fantastisk å gå på, med en nydelig tekstur. 

Forresten så gikk ikke vektkontrollen på onsdag sånn kjempetopp, vi ville gjerne at hun skulle gått opp mer enn hun har gjort. Derfor har vi i dag time til utredning på sykehuset for Mia. Gruer meg til om vi må ta masse ekle undersøkelser etterhvert, men det blir godt å få snakket med dyktige leger, og vi er veldig takknemlig for at vi blir godt fulgt opp! Det blir spennende å høre hva de sier om veien videre der for lille gullet vårt. 

3 kommentarer:

  1. Så fint kjøkken!! Likte veldig godt svart/ kvittkontrastane. Med lyst golv til, blei det skikkelig lekkert:-) Planlegg kjøkkenutbygging her og søker inspirasjon. Kan eg spørre kvar kjøkkenet er ifrå og kva golv de har valgt her?

    Åse Marit

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Åse Marit! Den informasjonen glemte jeg å skrive, skal oppdatere innlegget med det. :) Kjøkkenet er fra IKEA, de sorte frontene heter Tingsryd, og de hvite er helt enkle Veddinge i hvit. Gulvet er fra Timberwise, sjekk ut gulvkonseptnorge.no eller Gulvkonseptnorge på Facebook!

      Slett
  2. Takk, skal sjekke det ut! Håper ting går seg til med lille snuppa di. Det verste er når ikkje alt er som det skal med dei små.. Godt de blir fulgt bra opp. Beste ønsker!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki