tirsdag 11. januar 2011

BARNEROM OG EPLA-BUTIKK!

Norske interiørblogger har ny utfordring denne måneden: Barnerom! Så mange fine bilder av både jenterom og gutterom. Hiver meg på og legger ut bilder av Milly og Tobias sitt rom, med bilder fra Milly sin rosa/orange/gule del av rommet. 


Koselig sengekrok. Putetrekk med elefant fra loppis, applikert pute fikk hun i julegave - med navnet sitt på! Veldig stas. 




God som ny! Kjøpt på loppis, men minst like spennende å lese som hvilken som helst ny bok. 




På hyllen/knaggene over sengen henger en liten pingvin-sprellemann fra jeg var liten. Nydelig figur fra Willow Tree er en gave fra da hun var liten, symboliserer at hun er "Kept forever in the heart". 




Sommerfugler på sengehimmelen er rett og slett hjemmelaget, klippet ut i papp og festet med Tack-it. På hylla er det Blafre-bokser (så klart), bøker og et bilde av med med jenta i magen i 2008. Norgesglasset fungerer som bokstøtte. Hjemmesydde vimpler er selvsagt på plass - det matchende lappeteppet kan du så vidt skimte på bildet under, eller se her




På veggen henger egendesignede trykk - til salgs i min splitter nye Epla-butikk




Eksempler på tilpassede trykk du kan kjøpe til deg selv, dine barn eller noen du kjenner. 




Til slutt må jeg bare ta med noen bilder som viser at det ikke hersker like mye orden på barnerommet til hverdags. Her er storesøster i full gang med å underholde lillebror som er på besøk i under sengehimmelen hennes. Helst alle lekene oppi senga på en gang.. 


Flere bilder fra barnerommet kan du se her

7 kommentarer:

  1. Nydelig barnerom, og gratulerer med Eplabutikk! Elsker trykkene dine, og vil nok gjerne bestille et par av deg om litt:)

    SvarSlett
  2. Så gøy med epla-butikk. Skal ikke se bort fra at det kommer en bestilling etterhvert herfra også.

    Nydelig barnerom! Og godt å se at det ikke bare er hos oss det ikke er ryddig hele tiden. Den boka har forresten mamma og pappa hjemme hos seg fra jeg var liten. Tvillingene sloss om å få lese i den! :-)

    SvarSlett
  3. For et flott rom!

    Likte spesielt godt de hjemmelagde sommerfuglene. :-)

    SvarSlett
  4. Grattis med Eplabutikk! Og tusen takk for god reklame for min GiBort ; )

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki