lørdag 11. mai 2013

KLISTREMERKER



Har du vært innom bloggen min tidligere har du kanskje sett klistremerkene jeg har brukt for eksempel til bursdager? Nå ligger det noen pakker av slike klistremerker i Epla-butikken min. Kanskje du vil bruke til en bursdag eller feiring hos deg? Jeg har pakker med ti klistremerker, se fargeutvalget her! Er det interesse for dette, kommer det nok flere design i fremtiden, både farger og motiv. 



Håper du har en fin helg! Vi har jobbet i hagen i dag og gjort litt våropprydding, luking og planting. Deilig å ha gjort, så nå skal vi slappe av på sofaen med god samvittighet! I morgen venter litt søndagsjobb, og forberedelse til Londontur og kurs med jobben for min del. Blir en helt grei uke tror jeg.. :) 

1 kommentar:

  1. Å, så fine bilder! Herlige farger til å bli glad av. Takk for peis-tipset forresten. :)

    God søndag i morgen!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki