fredag 10. mai 2013

TRAVLE DAGER


Når dagene er tavle, nettene for korte og blogginnleggene blir få - da kan du finne hyppigere oppdateringer på Instagram @kikkisplanet. Følg meg der om du vil! :) Er du på IG, så legg gjerne igjen brukernavnet ditt her, så skal jeg ta en tur innom profilen din! Ønsker deg en god helg!
         

When my days are busy, the night is too short and the blog updates are few - you can get updates for me at Instagram @kikkisplanet. Follow me if you like! Do you have an IG-account? Please leave your username, and I will check out your profile! Wishing you a great weekend! 

2 kommentarer:

  1. Takk for påminnelsen, er ikke alltid man husker å søke opp bloggene man følger på insta, eller de man følger på insta sin blogg ;) Jeg er @omgdeterlina hvis du vil kikke innom!
    Ønsker deg en god helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei, det er fort gjort! Jeg vil jo gjerne følge med på Insta på de bloggene jeg følger. Og nå fant jeg deg også! :)

      Slett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki