torsdag 16. mai 2013

SNART 17. MAI


Litt inspirasjon til 17. mai forberedelser - muffins i rødt, hvitt og blått! Selvskrevne farger på nasjonaldagen for meg. Hvitveis er en herlig vårblomst som frisker opp på bordet, så disse skal det plukkes flere av i kveld. Hos oss er nemlig ikke så mye klart til den store dagen, men vi satser på vi får gjort mye i kveld, og at dagen blir fin uansett! :)

Flaggrekke, kakeflagg og liten glassvase fra Søstrene Grenes, muffinsformer fra Cacas. Kakepynt fra Panduro og servietter fra Plantasjen. Serveringsfjøl fra loppemarked. 

Vil du ha mer inspirasjon har jeg et lite Pinterest-brett med 17. mai-ideer som du finner her

5 kommentarer:

  1. De serviettene var så søte !
    Hvitveis er den fineste vårblomsten :)

    Kos dere i morgen :)
    Janne

    SvarSlett
  2. Herlig klassisk 17.mai hos deg - I like :)
    Tror jammen jeg må ut på jakt etter noe rødt, hvitt og blått i dag jeg også!

    Ha en finfin nasjonaldag og pinsehelg :)
    Signe

    SvarSlett
  3. Så herlig 17 mai pynta hos deg,nydelig akt og god tradisjonell 17 mai pynt,det liker eg❤

    Ønsker deg ein fine 17 mai og ei fin pinsehelg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Så fint! og muffinsene så veldig gode ut! God 17. mai til deg!

    Hilsen Kristine (fra fotokurset)

    SvarSlett
  5. Flotte bilder, og herlig 17,maipynt! Masse kjekt å se her inne hos deg - kommer snart igjen :) Ha ei fin feiring imorgen!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki