søndag 26. mai 2013

KULE T-SKJORTER - Du kan vinne!


Før helgen var vi så heldige å få pakke i posten! Med finværet som har vært de siste dagene har vi fått testet ut de kule t-skjortene fra Psst. Det kule med disse skjortene er at det er Andreas på 4 år som er sjefsdesigner og bestemmer hva som er "stilig". For det er jo tross alt barn som han som skal ha de på! Jeg så med en gang at dette var motiver som ville falle i smak hos oss! T har fått gravemaskin og M har fått en stilig sebra med rosa neon-detaljer. 
I dag hadde vi såpeboble-session ute, der storesøster blåste bobler, og lillebror skulle prøve å sprekke såpeboblene med spruteflaske. Da hadde de noe å holde på med mens jeg fotograferte - og alle var godt fornøyde med den løsningen. :) 

Jeg er så heldig å kunne få lodde ut en slik skjorte til en heldig leser av bloggen min! Alt du trenger å gjøre er å gå inn på Psst sine sider, finne hvilket motiv og størrelse du kunne tenke deg, og skrive dette i en kommentar under dette innlegget! Jeg trekker en vinner den 10. juni. 
______
Give-away in collaboration with Psst. Check out their lovely t-shirts! 

12 kommentarer:

  1. Hei
    Jeg liker T-shirt med traktor, lyse blå. Ønsker meg den i 2-3 år.

    sigfridpettersen63@hotmail.com

    SvarSlett
  2. Så herlige bilder og desse tskjortene var kjempefine:)eg kunne tenkt meg ei slik som jenta di har på seg i str 5-6 år!
    Nyt kvelden !
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Herlig, kunne gjerne tenkt meg en slik som jenta di har, enten i gr¨å eller rosa i str 4-5 år til min lille niese ♡

    SvarSlett
  4. Denne er vi med på :)

    Prinsen min hadde nok blitt glad for "T-SHIRT MED ELEFANTEN FRA: MON DU BEMÆRKET HAR" i lys blå, str.1.5 - 2 år

    SvarSlett
  5. Veldig fine t-skjorter med tøffe trykk :) Tror Lauritz ville blitt superglad for en av t-skjortene med FLY på. (Antrasitt grå i str 4-5år)
    God mandag :)

    SvarSlett
  6. carolinelindablom@gmail.com27. mai 2013 kl. 18:17

    Jag liker t-shirt med racerbil, lyse blå, 4-5 år. Jag skulle ge den till min dotters kusin som fyller år snart :)
    Hälsningar Caroline

    SvarSlett
  7. Kjempefin!:) kunne tenkt meg ne mørk grå med neongul tiger.. Str 2-3 år:)
    Idahaseth@gmail.com

    SvarSlett
  8. Så stilige! Jeg håper på vinnerlykke og ønsker en antrasittgrå t-skjorte med oransje edderkopp på til min sønn. Str må bli 4-5 år :)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  9. De var kule....
    Minstemann satt på fanget men jeg titta og han ville ha med "tattor" (traktor) i lyseblå str 2-3 år.

    Hilsen Renata og Hugo-Marwin
    morogde4ungene@hotmail.no

    SvarSlett
  10. Stilige t-skjorter! Vi henger oss på trekningen og ønsker oss den med traktor, lyseblå. Størrelse 2-3 år :)

    Klem fra Ann Helen, abergly@hotmail.com

    SvarSlett
  11. Oj, alle ønsker seg lyseblå traktor i str.2-3år jo! Jeg også ;)
    Krysser fingrene!
    Klem fra
    Maren, marennf a hotmail.com

    SvarSlett
  12. Så mange fine t-skjorter:)
    Henger oss på de andre, og ønsker den lyseblå t-skjorten med traktor i Str 98/104. Da krysser vi fingrene, og håper gutten får ny tskjorte til sommeren :)
    Hilsen
    Marie
    (marie_aursnes@hotmail.com)

    Ønsker deg en fin helg :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki