onsdag 29. mai 2013

PAKKE I POSTEN



Jeg har fått pakke i posten!  Riktig nok har jeg både bestilt og betalt for den selv, men pakke i posten er alltid stas. Er du ikke enig? :) Spesielt når det følger med en koselig lapp fra selger! Flinke Johanna B har nettopp lagt ut fine brikker i nye sommer-farger, du finner alle brikkene her. Spørs om jeg må klikke hjem en av disse. Nedenfor ser du to av mine favoritter - ikke lett å velge, kanskje det må bli èn av hver? 

To siste foto lånt fra JohannaB.se

6 kommentarer:

  1. Så utrolig fine de brettene var!!
    Og jepp, alltid stas med pakke :)

    SvarSlett
  2. Åh, de var RÅfine! Først så ville jeg ha den turkise, så den rosa. Så fant jeg ut at jeg hadde også kommet til å kjøpt begge... ;)

    SvarSlett
  3. Supersøte <3
    Ja takk, begge deler :-)

    Klem fra Monica
    (som også elsker pakke i posten)

    SvarSlett
  4. Superskjønnt alt:)herlige ting!
    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. So cute!;)
    Hugs from Poland;))

    SvarSlett
  6. Superfine brett og håndkler. De må på ønskelisten. :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki