søndag 30. desember 2012

ANBEFALING: SIGNE PLING






I dag har jeg lånt noen bilder med tillatelse fra flinke SignePling! Har du vært innom hennes blogg? Om du ikke har anbefaler jeg deg å ta turen! Hun tar de mest magiske bilder, se bare på disse jeg har lånt! I tillegg viser fine bilder og trender fra produsenter og andre blogger. En flott inspirasjonskilde syns jeg! Snille Signe har også hjulpet meg litt med blogg layouten før jul, slik at bildene er på linje med teksten på venstresiden (blant annet) - slikt småpirk som vi detaljfokuserte estetikere er opptatt av. ;) Tusen takk for hjelpen Signe! Håper vi får sjangs til å treffes en vakker dag! 

Her nyter vi late romjulsdager! Etter mange dager med aking og uteliv har vi holdt oss inne de siste dagene, mens regnet og vinden har herjet ute. Ikke særlig fristende utevær.. Så vi har lekt med de nye julegavene, hoppet på madrass, løpt og lekt, og kost oss med finte ting på barne-TV og Netflix. Føler meg egentlig litt ferdig med jula, og tror pynten blir pakket bort raskere enn tidligere år, kanskje allerede 1. nyttårsdag? Er du ute etter inspirasjon til nyttår, pynt og borddekkingkan du kikke på dette innlegget, fra fjorårets oppladning! Håper du har fine dager, ute eller inne! 

3 kommentarer:

  1. Flinkeste Signe : )) hun er en kjempeinspirasjon, men det er sannelig du også! Bloggen din er veldig fin. Flinke damer, altså!

    Ha en fiiin søndagskveld : ) hilsen Silje.

    SvarSlett
  2. Nydelig inspirasjon! Hun ha en koselig blogg.

    Ønsker deg et god nytt år ♥

    Klem,
    Vicky

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki