fredag 14. desember 2012

PEPPERKAKEBAKER








De som følger meg på Instagram (@kikkisplanet) har allerede sett at vi har bakt litt pepperkaker her hos oss. Barna fikk være med på første runde, og koste seg veldig. Traktorpepperkaker kommer nok til å bli obligatorisk hos oss fremover! Størrelsen er også fin til å bruke for å lage fancy maptakker og stikke ut ost. :) 

Andre runde med pepperkakebaking tok jeg på egenhånd, og fikk laget to små pepperkakehus. Et vanlig og et glutenfritt. Håper å få tatt bilder i dagslys i løpet av helgen. Ellers har vi planglagt dagene frem mot jul, alt som skal ordnes, fikses og handles. Tiden går fort, vi har et eller annet som skal gjøres hver kveld her i huset! Så blir det ekstra godt å kunne slappe av med god samvittighet når julen kommer. 

Heldigvis er jeg ferdig med de aller fleste gavene, jeg passer på å kjøpe litt jevnt over hele året når jeg kommer over noe. I kveld skal jeg pakke inn gaver til den store gullmedalje! Mannen er på julebord med jobben, så da er kvelden fri, så fremt ungene sover godt da. :) Trenger du tips til innpakning kan du laste ned mine gratis gavelapper her og her! Ønsker alle som er innom en fin helg! 

2 kommentarer:

  1. Koselig å titte innom dere i førjulstida! God helg! . . .og gode bursdager snart !. . .
    Klem fra tanteMari :0)

    SvarSlett
  2. Så herlige bilder! Pepperkakebaking er såå gøy!

    Beklager at jeg bruker evigheter mellom besøkene mine, men jeg ser at tiden ikke strekker til i julestria.

    Jeg skal hjem til mor og far julaften og har ikke tenkt å flytte ut igjen før tredje dag jul *fnis* Vi har så mange koselige og gode tradisjoner mine søsken og foreldre at jeg tviholder på de så lenge jeg kan. Regner med at nye tradisjoner kommer fort nok, så fort man skal feire sammen med mann og barn.

    Hvis jeg ikke rekker innom deg før jul, ønsker jeg deg en fortryllende og magisk jul,

    Juleklem fra
    -Maia

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki