onsdag 12. desember 2012

GAVEINNPAKNING - GRATIS GAVELAPPER 2






Jeg fikk inn et par forslag på farger til gavelapper, så her har jeg laget noen flere! Rosa, grønn, rød, og grå/sort. Håper noen kan bruke disse, og send meg gjerne en melding om du gjør, hadde vært gøy å se bilder! :) Klikk på linken her for å komme til dokumentet. Så velger du "File" øverst til venstre, og "Download original" nest nederst. Da lagrer filen seg lokalt hos deg, og du kan printe den ut! Si fra om noen ikke får det til!

Noen spurte også om tråden jeg hadde brukt på forrige innlegg om gavelappene. Den har jeg bestilt fra Etsy, søk på "bakers twine" så finner du mange leverandører. Pakken på bildet over er pakket inn med tråd fra Panduro. Den ligner på den andre, men de har den kun i fargene rød/hvit og brun/hvit. Den er også litt stivere å jobbe med syns jeg, sammenlignet med bommulstråden fra Etsy.

7 kommentarer:

  1. Noe var feil med teksten i innlegget her (alle bokstavene kom nedover i stedet for bortover!), men nå er det fikset! :)

    SvarSlett
  2. kjempefine julegaver
    førjulshilsen fra
    Åpent^hus

    SvarSlett
  3. Simple and lovely! Thank you for the free tags!
    Love
    Lauren

    http://currumichuti.blogspot.com.ar/

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki