fredag 28. desember 2012

JULESTRØMPER










Inspirert av fineste Høytrykk og hennes bloggshop endte jeg opp med å sy egne julestrømper til oss fire før jul. Ganske så mye knot syns jeg, men sluttresultatet ble bra, og forhåpentligvis noe vi kommer til å ha glede av i flere år fremover. Jeg hadde lovet meg selv at jeg ikke skulle sitte natt til julaften og sy ferdig disse, så de ble heldigvis ferdige på bittelillejulaften! ;) 
 
Ungene har fått hver sin bokstav på sine pluss et hjerte i samme farge på baksiden. Mannen og jeg har fått stjerne både foran og bak i blått og rødt. Så vet vi hvem som er hvem sin i alle fall! Fortsatt god romjul! Vi har dilla på aking og har vært ute nesten hver dag siden de nye snowracerne ble pakket opp - gøy! 
 
PS: Takk for alle fine kommentarer om koppene i forrige innlegg! 

2 kommentarer:

  1. Kjempefine!
    også blir det jo litt ekstra stas å ta de frem år etter år, når du har laget dem selv :D flink!

    Nyt dagene : )) Aking er gøy!

    Klem fra Silje.

    SvarSlett
  2. Heisann, tar meg ein tur innom på tampen av året. Så fin blogg du har:)
    De blei utrolig fine, og veldig kjekt med personlige julestrømper!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki